Najnowsze Wpisy

Heven  Komentarze (1)
31. sierpnia 2007 20:41:00
linkologia.pl spis.pl

Siemanko to a o to moj nowy blogasek ;) jestem tu nowa wiec bede sie jeszcze tutaj troszq motac ale mysle ze bedzie fajnie ;)) . A znalazłam tą stronke przypadkowo poniewaz szukałam stronki "klubu venus " [ktorego juz nie ma] {wieeelka szkoda} moze wspomne cos o nim . Więc moze ktos słyszal o "clubie Venus" w Padwi Narodowej lub ktos był . To wie jak tam było . zajebiscie ludzie sie zjechali, darmowe autobusy i balujemy do białego rana. Eh no teraz bedzie jakis inny clubik ale to nie w padwi . w Jezowym . No tez bedziemy balowac hah ;D. No ale wraając ze jestem nowa to nie znaczy ze nie miałam blogasa prowadziłam go dwa lata i dwa latatemu była notka ostatni raz napisana Zasady życiowe {hehe ;D }ale co lepsze to jeszcz mi sie nie chciało to mi Kolezanka napisała :P HYHY cała  ja:D

Tak Mi sie cos zdaje ze kulturalnie byłoby sie przedstaic więc tez taki mam zamiar .Mam na imie Aneta moja Ksyffka To Dzanet {przee banalna} [ ale wazne ze jest nie?!:P ] noo mam 14Latek : {ludzie myslą ze 16 :D} dziekuje za uznanie :P Cos o sobie?! prosze bardzo: Jestem Rozbrykaną, Szaloną, Zwariowaną Nastolatką nie tez ze moje zycie polega na wydurnianiu sie, ale jak mam z kim i humorek dopisuje to czemu nie :D bo przeciez "CAŁE ZYCIE Z WARATAMI " ;) To jeszcze opiszewam dzionek i bede spadac budszowac po necie. Dzisiaj to nic takiego nie robiłam jak siem obudziłam to ogarnełam sie i siadłam na pc ;).Posiedziałam zrobiłam sobie sniadanko i poszłam na tv potem mamunia przyszła z pracki to sie wszyscy cieszyli u mnie na bazce:D hehe taki zwyczajik jak mamusia przychodzi to kazdy sie zlatuje do reklamóweczek {zawsze cos dobrego w niech jest} no oczywiscie nagoniła mnie do posprzatania i znowu siedze na pc i nudze z deczka bo mnie brzusio boli wiec  siedze w domu ;( moze jutro bedzie lepiej to wyjde ale dzisiaj to porazka . No To sobie wymysliłam ze poszukam strony clubu venus . i tak  o to koncze . Jutro oczywiscie kolejna noteczka bedzie sensowniejsza bo ta cos taka ... {aaa tam wazne ze jest nie ?!? :D }  

 ps. Niech mi ktos jeszcze powie jak sie wstawia giole? :(

dzikowka naraziocho ;);*

niegrzeczna-a : : heven

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

poprostu-pati | pabluuz | efunia | tarantula | szubinka | Mailing